Soalan Lazim
Perkhidmatan melalui ATM dan CDM CIMB
Buat masa kini kemudahan tersebut tidak ditawarkan melalui kemudahan CIMB Islamic.
Tidak boleh. Pendeposit hanya boleh mendaftar (link) kad ATM CIMB beliau ke akaun TH beliau sahaja.
Tidak boleh, hanya simpanan tunai ke akaun TH pemilik kad ATM CIMB sahaja boleh dilakukan.
Pendeposit boleh menghubungi Contact Centre CIMB di talian +603-6204 7788 atau Tabung Haji Contact Centre (THCC) di talian +603 - 6207 1919 untuk bantuan.
Pendeposit perlu memiliki akaun TH dan kad ATM CIMB dan perlu mendaftar (link) kad ATM ke akaun TH sendiri.
Pendeposit boleh mendaftar (link) kad ATM CIMB ke akaun TH beliau walaupun kad ATM Bank Islam, Bank Rakyat dan Maybank beliau telah didaftarkan (link) ke akaun TH.
Tidak perlu. Pendaftaran (link) kad ATM baru ke akaun TH pendeposit dilakukan secara auto oleh pihak CIMB.
Boleh. Walau bagaimanapun, pendeposit perlu melakukan proses pendaftaran (link) bagi setiap kad ATM CIMB yang ingin didaftarkan (link).
Soalan Lazim
Perkhidmatan melalui ATM dan CDM CIMB
Buat masa kini kemudahan tersebut tidak ditawarkan melalui kemudahan CIMB Islamic.
Tidak boleh. Pendeposit hanya boleh mendaftar (link) kad ATM CIMB beliau ke akaun TH beliau sahaja.
Tidak boleh, hanya simpanan tunai ke akaun TH pemilik kad ATM CIMB sahaja boleh dilakukan.
Pendeposit boleh menghubungi Contact Centre CIMB di talian +603-6204 7788 atau Tabung Haji Contact Centre (THCC) di talian +603 - 6207 1919 untuk bantuan.
Pendeposit perlu memiliki akaun TH dan kad ATM CIMB dan perlu mendaftar (link) kad ATM ke akaun TH sendiri.
Pendeposit boleh mendaftar (link) kad ATM CIMB ke akaun TH beliau walaupun kad ATM Bank Islam, Bank Rakyat dan Maybank beliau telah didaftarkan (link) ke akaun TH.
Tidak perlu. Pendaftaran (link) kad ATM baru ke akaun TH pendeposit dilakukan secara auto oleh pihak CIMB.
Boleh. Walau bagaimanapun, pendeposit perlu melakukan proses pendaftaran (link) bagi setiap kad ATM CIMB yang ingin didaftarkan (link).